F/S

 
1 - Bor  man på hotell? var: Ja vi bodde på hotell, men vi tältade lila många nätter som vi bodde på hotell. 
 
2 - gick ni i skolan? 
Svar:  Nej. vi gick inte  i skolan, men vi lärde oss väldigt mycket ändå. 
 
3- Var detvbara svenska i din grupp och hur många var  man?
 
Svar: Just i min grupp var vi bara svenska, men vi pratade  ändå engelska med varandra. 
 
Men det behöver inte vara så att det bara i svenska, utan i de andra grupperna var det allt mellan italinare, svenska,  finskar och norska
 
I varje grupp är man mellan 12-13 personer. 
 
4-  hur mycket kostade din resa? 
 
Svar: Jag vet inte vad det blev exakt i slutet. När  jag beställde min resa så var det rabatt också. Så det bästa för dig är att ringa eller maila STS och fråga. 
 
Bara ett tips, det kommer tillkomma extra kostnader. 
 
5- hur mycket fickpengar hade du med dig?
 
Svar: om man gillar och shoppa är ett tips att ta med mycket fickpengar. eftersom har redan använt ganska mycket av mina fickpengar när du frågade,  så vet jag inte hur mycket jag hade från börja.  
 
6- hur länge stannar ni på varje ställe? 
 
svar:  Max två nätter. Tre dagar. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0