Dom 3 bästa veckorna i mitt liv.

 
När jag ser dessa  bilder så skapas så mycket känslor inom mig så det är lite läskigt. Hur mycket jag upplevt på tre veckor, de bästa veckorna i mitt liv. Ett av de bästa val jag gjort. Har verkligen fått vänner för livet och är så tacksam för alla minnen jag fått med dessa vänner. Hur man kan komma så nära varandra på tre veckor. Kändes mer som vi känt varandra hela livet. Åh. Skulle göra precis allt för att åter uppleva min resa. Att strosa runt på 5th ave i New york och leva livet. 
 
Tycker verkligen alla borde få chansen att uppleva något sånt här i livet. Om du har chansen ta, tveka inte, ta den. Jag lovar du kommer inte ångra dig någon stans. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0