Mina planer : Resor

Min senaste resa var upp till Stockholm för några veckor sedan, ingen riktigt resa så, men det var väldigt mysigt. Jag hälsade på en av mina vänner från min resa i sommars. Vi hann med väldigt mycket, både gå på stan, film mys, reunion fest med hela Sts, middag på stan med hela gänget från resan, fotbolls tittade, även en tripp till gallerian vid Sergels torg. 
 
Min närmaste resa nu är om 64 dagar. Under jullovet ska jag och min familj på en rund resa i Karibien, en kryssning med andra ord. Vi startar i Mami och slutar även där, vi kommer åka runt i karibien bland annat till St Martin, jungfruöarna osv.  Det ska bli så skönt att få komma iväg till ett varmt ställe under jullovet då allt är kallt och snö här hemma! 
 
Vi åker sent denna gången, så sent som 1 Januari, nyårsdagen. Vi stannar i två veckor så kommer hem runt 14-15 januari. Vi har även 3 dagar i Miami samalagt under resan, så lite shopping ska jag allt göra, just nu står en MK klocka och väska på första plats, sedan även lite VS och ett par uggs, med andra ord det jag inte hann köpa i sommars under min resa i USA. 
 
Thailand  2012- 2013
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0