gymnasival- hur ska man veta?

Hej!
 
Det var ett tag sedan vi sågs sist, och har ingen riktigt anledning, skriver lite när jag vill och känner för det  
 
Det här med vilket gymnasium man ska välja tycker jag är sjukt svårt, vet heller inte vad jag vill. Men ekonomi-juridik linjen är den som passar mig, då jag tycker ekonomi är sjukt roligt och intressant, och juridiken, ett av mina dröm yrken är advokat, eller något i den stilen så jurikdik var självklart, ett steg närmre min dröm helt enkelt. 
 
Skolan tycker jag är minst lika viktigt som programmet, just nu vet jag verken vad som är bra och dåligt, och vilken skola jag ska söka, men Sjölins står först på min lista, gillar verkligen hur dem tänker kring det här med Case, deras sätt att lära  Sedan skolan gillade jag väldigt mycket, mysiga, inte så stor, central, bra schema och framför allt gillade jag lärarena, och då känner jag dem inte ens, men med det intrycket jag fick kan det inte bli annat än bra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0