Redan november

 
 
Tiden går så fort, känns att det var igår jag började i nian, nu har halv terminen redan gått, både bra och dåligt kan jag tycka. Vill verkligen göra något speciellt med klassen nu eftersom det är sista året , så hoppas verkligen det.
 
Enligt mig är november en tråkig månad, bara regn och kallt, dock är det världens bästa film månad, eftersom det sällan är bra värdet så kan man ju samla ihop ett gäng kompisar och ha film kväll, med glass och godis.
 
October kan iallafall erbjuda sol, med lite kyla, inte så mycket blåst. Sen nu i november går man ju bara och väntar till julen och vintern, det gör iallafall jag, tycker det är så mysigt, men bara om det är snö, inte slask och regn. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0